Dette skjer Lørdag 3. november

Oppstart kl 10.00

Konkretiser ditt tilbud

  • Hvilke varer eller tjenester kan du tilby?
  • Hvilken verdi har dine tilbud for verden?
  • Hvordan gjør du kundens liv bedre

Finn ditt konkurransefortrinn

  • Hvorfor skal kunden velge deg framfor konkurrenter?
  • Hva gjør deg annerledes og bedre?
  • Finn din unike «blue water»-strategi

Finn ditt kjernebudskap

  • Hva er ditt verdiforslag?
  • Hva er ditt sentrale budskap?
  • Hvordan kan dette formidles i forskjellige kanaler?

Lunsj kl 12.00-13.00

  • Lunsj er ikke inkludert i kursavgiften, men det finnes en rekke spisesteder i forskjellige prisklasser i umiddelbar nærhet av kurslokalet. Det er også anledning til å medbringe egen mat og spise denne i kurslokalet.

Hjemmesiden – navet i den digitale markedsføringen

  • Hva bør domene og nettløsning være?
  • Hvordan lage en selgende hjemmeside?
  • Tips til forsiden og menypunktene

Enkeltsider og presentasjoner

  • Hvordan bør du presentere varer og tjenester på hjemmesiden?
  • Hvilke andre sider trenger du på hjemmesiden?
  • Hvordan utforme sidene best mulig

Salg og bestillinger

  • Hva skal til for at hjemmesiden skal gi deg salg og bestillinger?
  • Hvordan bygge «overtalelsens sti» som leder kunden mot salget?
  • Tips for å håndtere kjøp og bookinger

Avslutning kl 16.00

Se agenda for dag 2

Prisen for begge dagene til sammen, med all dokumentasjon er kr 2990

Har du ikke mulighet til å delta denne helgen? Du kan også kjøpe dokumentasjonen fra workshoppen og gjennomgå den selv, i form av Soul Marketing Blueprint.